#Lengyelország

Biznisz 2022-01-12 | 16:40

Magyar gazdasági siker: a MOL bevásárol Lengyelországban, és megveszi a hazai Lukoilt is

  • Gyurcsányék még az oroszoknak játszották át a MOL-t, majd Orbán Viktor később letárgyalta Putyinnal, hogy újra magyar kézbe kerüljön a nemzeti olajvállalat.
  • Azóta töretlenül fejleszt a nemzeti olajtársaság, jelen van Romániában, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, és most egy nagyszabású akvizíciónak közszönhetően belép a hazainál négyszer nagyobb lengyel piacra is.
  • A MOL 417 töltőállomást vásárol Lengyelországban, ezzel egycsapásra a 3. legerősebb szereplővé lép elő a lengyel piacon.
  • Cserébe a MOL 185 töltőállomást ad el a lengyel eladónak, ebből 144 idehaza, 41 pedig Szlovákiában működik.
  • A MOL megállapodást írt alá a Norm Benzinkút Kft.-vel 79 magyarországi Lukoil töltőállomás megvásárlásáról.
Sztori 2021-12-18 | 11:08

A 444 cáfolja a baloldali politikusok és az ellenzéki propagandamédia hazudozásait

  • Miután a 444 megszellőztette az ellenzékre nézve borzasztóan kínos közvélemény-kutatási adatokat, össztűz alá került.
  • Megtámadták az újságírót amiatt, hogy tudatos dezinformációban vesz részt azért, hogy gyengítse az ellenzéket.
  • Majd azt hazudták, nem is tudnak a kutatásról.
  • Magyari Péter, a portál szerzője pedig mai cikkében válaszolt: a prezentáció, amiben az ellenzék számára sokkoló adatok szerepeltek, összesen 69 oldalas.
  • És a kutatásnak vannak gazdái, kiderül belőle, hogy milyen mintán, hány embert és hogyan kérdeztek, és van jelzett hibahatára is.
Sztori 2021-12-18 | 11:08

A 444 cáfolja a baloldali politikusok és az ellenzéki propagandamédia hazudozásait

  • Miután a 444 megszellőztette az ellenzékre nézve borzasztóan kínos közvélemény-kutatási adatokat, össztűz alá került.
  • Megtámadták az újságírót amiatt, hogy tudatos dezinformációban vesz részt azért, hogy gyengítse az ellenzéket.
  • Majd azt hazudták, nem is tudnak a kutatásról.
  • Magyari Péter, a portál szerzője pedig mai cikkében válaszolt: a prezentáció, amiben az ellenzék számára sokkoló adatok szerepeltek, összesen 69 oldalas.
  • És a kutatásnak vannak gazdái, kiderül belőle, hogy milyen mintán, hány embert és hogyan kérdeztek, és van jelzett hibahatára is.
Bel 2021-12-16 | 12:38

A saját közvélemény-kutatásuk szerint is drámai helyzetben van az ellenzék

  • A baloldal ügyeiben mindig jól értesült 444 ír arról, hogy az ellenzék teljesen lendületet vesztett.
  • Hetekig vitatkoznak a közös kampány színeiről, közben a Fidesz brutálisan megerősödött.
  • A BENNFENTES olyan információkhoz jutott az utóbbi hetekben, hogy a baloldal pénzemberei és oligarchái a látványos bénázás miatt kifarolnak a baloldal kampányából.
  • Egyszerűen nem adnak több pénzt erre a szerencsétlenkedésre.
  • A látványos Fidesz-előny ellenére sem szabad azonban hátradőlnie a kormánypártoknak.
  • Azok a külföldi erők, amelyek az Orbán-kormány megbuktatásában érdekeltek, pont ilyen gyenge és irányítható kormányt akarnak maguknak.
  • Brüsszelnek, a multiknak, az Európai Bizottságnak ugyanis tökéletes lenne egy gyenge és irányítható baloldali bábkormány.
Kül 2021-12-13 | 11:13

Keményen odacsaptak a lengyelek: nem fizetnek az EU-nak, amíg nem fejezik be ellenük a jogállamisági hercehurcát

  • Bejelentették azt is, mindent megvétóznak addig, amíg nem juthatnak hozzá a jogosan nekik járó pénzekhez.
Botrány 2021-12-06 | 10:06
Botrány 2021-11-28 | 13:14
Botrány 2021-11-28 | 13:14
Álláspont 2021-10-29 | 09:01

Ön is 130 ezres dzsekiben jár, mint a 444 firkásza?

  • Folyamatosan megy a kéregetés meg az önsajnáltatás, hogy a "függetlenobjektív sajtó" ellehetetlenül Magyarországon.
  • A 444 is mikroadományokból él (legalábbis ezt állítják).
  • Ahhoz képest újságírójuk 130 ezer forintos dzsekit villantott.
Biznisz 2021-10-27 | 10:27

Gyurcsány-közeli médiabirodalmat finanszíroz Brüsszel

  • Újabb külföldi beavatkozási kísérlet a magyar nyilvánosságba és belpolitikába.
  • A hivatalos indoklás az álhírek és a dezinformációk elleni fellépés.
  • A kiadó vállalkozás a Soros György finanszírozásában álló 444 kiadója, a Magyar Jeti Zrt. lesz.
  • A kapcsolódó kutató-munkáért a Hammer Ferenc vezette Media Universalis Alapítvány felel majd.
  • Hammer saját szavai szerint gyerekkori jó barátja Dessewffy Tibornak, aki Gyurcsány Ferenc szoros szövetségese volt 2010 előtt; Dessewffy egy think tanket gründolt a volt miniszterelnöknek, ez volt a DEMOS Alapítvány.
  • Hammer és Dessewffy továbbá a motorjai annak az ellenzéki propagandaportálnak, ami Erősítő néven fut, és kizárólag ellenzéki tartalmakat hirdet elképesztő pénzekből a Facebookon.
  • Dessewffy pedig tagja egy olyan, kiterjedt adatgyűjtésre specializálódott vállalkozásnak (DatAdat), mely a DK-s és ellenzéki csetbotokat üzemelteti, és amiben szerepet vállal tulajdonosként Gyurcsány szövetségese, Bajnai Gordon és Ficsor Ádám is, valamint ott dolgozik Bajnai korábbi kabinetfőnöke, Szigetvári Viktor is.
  • A Gyurcsány-család és a hozzá közelálló körök nem először kapnak pénzt Brüsszeltől.
  • Korábban az Altus Zrt., Gyurcsányék családi vállalkozása kapott Brüsszeltől milliárdokat.
  • Vagyis az újabb kezdeményezéssel teljes együttműködés alakul ki a Soros-hálózat és Gyurcsány Ferenc körei között, a számlát pedig Brüsszel fizeti, közpénzből.
  • A baloldal és a Soros-hálózat legutóbbi együttműködésére példa, hogy a baloldali előválasztás informatikai hátterét a Soros György támogatta aHang biztosította.
Kül 2021-10-21 | 16:02
Kül 2021-09-20 | 18:34
Biznisz 2021-09-17 | 12:14

A hirdetési pénzért cserébe jár a nagyinterjú: alákérdezős beszélgetést közölt a 444 Karácsonnyal

  • Karácsony saját magát tartja a legalkalmasabbnak, ahogyan Jakab és Márki-Zay is.
  • Csak óvatoskodva árulja el, a heti tízmilliós kampányköltéseit ki állja.
  • Állítása szerint az LMP-P-MSZP, kérdés, honnan van ennyi pénze ezeknek a kispártoknak.
  • Azt elismeri, a 99Mozgalom még csak kezdeti fázisban van, a kudarcos szervezetépítésről a BENNFENTES is írt korábban.
  • Ad egy kampánytippet is a Fidesznek: szerinte a kormányoldal a Jobbik múltjának felidézésével az egész baloldali ellenzéki szavazóbázist képes szétzilálni.
  • Ugyanis a Jobbik nemrégiben még Gyurcsány Ferencet akarta tömlöcbe zárni, ugyanazokkal a szavakkal, ahogyan most a fideszeseket.
  • A Telex, a HVG és a 444 a szokottnál is forróbb rajongást érez a Főpolgármester iránt mostanában.
  • Ennek oka lehet az is, hogy kinyíltak a pénzcsapok, és Karácsony milliókért hirdeti önmagát a HVG-n és a 444-en, ahogy az az illusztrációképen is látható.
Bel 2021-09-01 | 15:50

Szürreális interjút adott a 444-nek a pár éve még gárdamellényben feszítő Jakab

  • Az újságíró olyan alázatosan tercelt alá a pár éve még gárdamellényben cigányozó jobbikosnak, hogy az minden független-objektív sajtómunkás számára tanítanivaló.
  • A teljes beszélgetés arról szól, hogy tolvajok, bűnözők, Fidesz, börtön, elszámoltatás.
  • Amikor az újságíró megkérdezi, hogy miért nem Hadházyt támogatják a szocialista Tóth Csabával szemben az előválasztáson, Jakab azt mondja, azért nem, mert Hadházy csak vagdalkozik a korrupcióval, csak sejtet.
  • Holott az egész Jakab-interjú ugyanerről szól, csak éppen a kormánnyal szemben.
Kül 2021-08-20 | 12:47
Botrány 2021-07-16 | 13:58

Vajákos gazemberek folytatják a kínai vakcina elleni uszítást

  • Arra nincsenek tekintettel, hogy idehaza sikerült letörni a 3. hullámot.
  • Ha a kínai hatástalan lenne, akkor ez nem történt volna meg, és most is járvány lenne.
  • Pedig az utóbbi hetekben csak oltatlanok vesztették életüket a koronavírus-fertőzésben.
  • Falus András, az ATV és a 444 által futtatott "immonológus" pedig azt mondta, a Főváros tesztje megbízhatóbb, mint Magyarország legjobb orvosegyetemének kutatása a vakcinák hatásairól.
  • Ilyen gyalázatos, és az oltások hitelét aláásó politikai propaganda nincs még egy a világon, mint idehaza.
Botrány 2021-07-16 | 13:58

Vajákos gazemberek folytatják a kínai vakcina elleni uszítást

  • Arra nincsenek tekintettel, hogy idehaza sikerült letörni a 3. hullámot.
  • Ha a kínai hatástalan lenne, akkor ez nem történt volna meg, és most is járvány lenne.
  • Pedig az utóbbi hetekben csak oltatlanok vesztették életüket a koronavírus-fertőzésben.
  • Falus András, az ATV és a 444 által futtatott "immonológus" pedig azt mondta, a Főváros tesztje megbízhatóbb, mint Magyarország legjobb orvosegyetemének kutatása a vakcinák hatásairól.
  • Ilyen gyalázatos, és az oltások hitelét aláásó politikai propaganda nincs még egy a világon, mint idehaza.
Bel 2021-06-11 | 10:59

"Az apjuk faszát, tényleg" - írta Soros lapjába egy transzszexuális az LMBTQ propaganda tiltása miatt

  • A 444-re az transzavaros Vay Blanka (szül. Vay Márton) írt, aki szerint most már tényleg vége van a világnak.
Kül 2021-05-22 | 12:01

A német Energiawende ára: ijesztő áramár Németországban - május 17-én 101,51 euróért, míg május 19-én 101,82 euróért importált Németország egyetlen megawattórányi áramot

  • A 35 000 forintos áramár nem a lakossági ár, hanem a német importár.
  • Magyarországon átlagosan 37,76 forint volt 2021-ben a lakossági áramár kilowattóránként a nappali időszakban.
  • Németországban azonban a lakossági áramár májusban elérte a 111,65 Ft-ot kilowattóránként, azaz megawattóránként a 111 650 forintot.
  • Az elképesztő német árak mögött az Energiawende áll, vagyis az, hogy Németország Fukusima után fokozatosan leállítja atomerőműveit majd a zöld fordulat miatt a lignittüzelésű erőműveit is, ezért már most jelentős importra szorul.
  • Az Energiawende arra bizonyíték, miért nem szabad ideologikus atomenergia-ellenességből belenyúlni egy olyan komplex rendszerbe, mint az eleketromosenergia-termelés és áramtovábbítás.