Karácsony a folytonos hazudozásával a független-objektív sajtó maradék hitelét is eljátssza

Karácsony a folytonos hazudozásával a független-objektív sajtó maradék hitelét is eljátssza
  • A HVG, a 444, a Telex és az RTL napokig Karácsony hazudozásait terítették szolgalelkűen a Városháza botrányában. Ahogyan hazudozott Karácsony, úgy hazudoztak vele együtt az ellenzéki propagandamédiumok.
  • Az a szolgalelkű hazudozás, ahogyan vakon követik Karácsonyt a hazugságcunamiban, súlyosan erodálja a független-objektív média még nyomokban föllelhető hitelességét.
  • Ez egy ízelítő volt abból, mi várna a magyarokra, ha a baloldali ellenzék verekedné magát hatalomra: folyamatos, megállás nélküli hazudozás és kenegetés.
  • Azt sem lehetne eldönteni, a baloldali hatalom, vagy a baloldalt kiszolgáló cselédmédia hazudozik-e nagyobbakat.

A baloldali sajtó, élén a Telexszel, sikertelenül maszatolt a Városháza eladásának ügyében - írja Szikszai Péter az Origón.

Először az Index által nyilvánosságra hozott szerződést nevezték "furcsának", a fejleményeket "groteszk fordulatnak", az egyre jobban kirajzolódó történetet pedig "nehezen kibogozhatónak".

Mindezt tetézték azzal, hogy az első hangfelvételen szereplő Gansperger Gyula, a híresen baloldali Wallis vezetőjének nevét napokig le sem merték írni. Helyette folyamatosan jobbra tolva az ügyet azt magyarázták, a területet megvásárló cég a Fideszhez áll közel.

A 168 óra megpróbálta azzal menteni Karácsony Gergelyt, hogy névtelen városházi forrásokra hivatkozva, zavarosban halászó lobbistáknak tulajdonította az ügyet.

Nem eladni, hanem megvenni akarták a Városházát – próbáltak terelni. Rónai Egon pedig az ATV-ben, a főpolgármestert interjúvolva próbálkozott azzal, hogy itt biztos csak valami tévedés lehet, a médiát bizonyára "felültették". "Egyébként ördögtől való lenne a Városháza eladása?" – dobta fel a labdát a műsorvezető.

De VOLTAK, AKIKNEK PARANCSBA ADTÁK, HOGY NE VEGYÉK ÉSZRE A KÖRVONALAZÓDÓ BOTRÁNYT.

Elrejtőzött a Partizán, és meglepetésre az Európai Bizottság által finanszírozott tényellenőrzők sem bukkantak fel. Azóta is lapít az "oknyomozó szakma": a Direkt36 és az Átlátszó valahogy most nem fogott szagot az ügy kapcsán. Persze őket Sorosék nem azért fizetik, hogy a baloldalnak ártó botrányokat hozzanak nyilvánosságra. A fentiek ismeretében némileg meglepő, hogy Karácsony Gergely a Városháza eladásáról szóló cikkek miatt mégis a lakájmédia szánalmas hazudozásáról beszélt.

De ha már szolgalelkűség, akkor nézzük inkább a Soros farzsebéből pénzelt 444.hu cikkeinek címét Városháza-témában: "Karácsony Gergely szerint a megjelent hírekkel ellentétben a Fővárosi Önkormányzat nem keres vevőt a Városháza épületére." – nyugtatták meg olvasóikat Uj Péterék. Aztán jött a másnapi hír a nyilvánosságra került szerződéssel, ám a 444 vigyázzba vágta magát és felmondta a leckét: "Karácsony feljelentést tesz, hogy kiderüljön, "keltette-e valaki alaptalanul azt a látszatot, hogy árulhatja a Városházát."

Majd a következő cikket már a "nincs itt semmi látnivaló"-felkiáltás jegyében fogalmazták, hogy örüljön a dédelgetett főpolgármester: "Semmilyen megbízást nem kapott a Fővárostól az ingatlanos, aki az Index cikke szerint vevőt keres Városházára" A 444 munkatársa, Herczeg Márk pedig önkéntesként csatlakozott Karácsony kommunikációs csapatához azzal az írásával, hogy "Megújul a Városháza Park, ez Karácsony szerint újabb bizonyíték arra, hogy nem igaz, hogy eladnák a Városháza épületét.."

Meggyőző bizonyíték ez a szöveg - amely egyébként kizárólag Karácsony Gergely közleményéből áll - hogy a jobboldalt propagandistázóknak nagyon jól áll a propaganda művelése is.

Ám még nincs vége. A 444 nevű libsi blog a kedden publikált hangfelvételek után is – amelyen a fővárosi vagyonkezelő vezetője egzaktan ismerteti, hogyan adnák el a Városházát - prémium minőségben hozta a szervilizmust. Íme: "A Főváros Vagyonkezelő tavaly kiszámolta mennyiért lehetne eladni a Városházát, de Karácsonyék szerint ezeket a terveket leszavazták" Azokat az apróságokat, hogy Karácsony korábban folyamatosan hazudott a Városháza lehetséges eladásáról azt ismételgetve, hogy "nincs ügy, nincs szándék", nem sikerült kidomborítani a cikkben.

Ellenben nagyon hosszan idézték a fővárosi brossúrát, miszerint a Városháza eladása csupán "munkaanyagokban" bukkant fel, de ott se komolyan, hiszen rögtön elvetették, lesöpörték, nincs ilyen ügy, fake news stb.

A TELEX ÉS A 444 LÁTHATÓAN ESÉLYTELENÜL BIRKÓZIK A VALÓSÁGGAL.

Nehéz a küzdelmet folytatnak, hiszen a baloldali körből nekik kiutalt díjakkal azt a látszatot alakították ki magukról, hogy ők teszik a legtöbbet a nyilvánosságért, ők a szakma, mindenki más propagandista. Most azonban megint az derült ki róluk, hogy nem többek, mint a baloldal kávét főző asszisztensei, és kábé annyi autonómiájuk van, mint nemrég Britney Spearsnek.

MEGBÍZÓIK IMMÁR ARRA KÉNYSZERÍTIK ŐKET, HOGY A TÉNYFELTÁRÁS HELYETT MENEKÜLŐ UTAKAT TALÁLJANAK A FŐPOLGÁRMESTERNEK AZ EGYRE KÍNOSABB BALOLDALI MUTYI CSAPDÁJÁBÓL.

A Városháza-sztori után ugyanis nehéz lesz fentartani a korrupció- és oligarchamentes ellenzék illúzióját, azt a reményt, hogy a baloldal maga a tisztesség.

Ahogy szétforgácsolódik az ellenzék becsülete, úgy sötétül el a baloldali média hamis nimbusza. Hiába kaptak "hőstetteikért" több plecsnit, mint egy szovjet tábornok, most a sunnyogásért jár kitüntetés.

Bizsergető érzés lehet.

Címkék:

Ajánljuk figyelmedbe:

Álláspont 2021-08-08 | 12:52
A gender wokeizmus a Nyugat új vallása?

A gender wokeizmus a Nyugat új vallása?

  • Az amerikai és brit konzervatívok már régóta riadtan reagálnak az Atlanti-óceán mindkét oldalán zajló kultúrharcra.
  • A wokeizmus főpapjai fegyverként használták a törvényeket, hogy megbüntessék azokat a tanárokat, professzorokat és orvosokat, akik nem támogatják az emberi nemváltoztatás gondolatát.
  • Mivel az állami és magániskolák egyaránt elfogadják a woke gender ideológia tanait a tantervben és a politikában, a szülőknek, tanároknak és diákoknak kevés helyük van, ahová fordulhatnak.
Álláspont 2021-08-23 | 10:40
Újabb ikonikus propagandajelenetről derült ki, hogy nem igaz

Újabb ikonikus propagandajelenetről derült ki, hogy nem igaz

  • Körbejárta a világsajtót, ahogy Kabulban az amerikai katonák átemelnek egy csecsemőt a reptér falán.
  • Napokig arról írtak influenszerek és a liberális propagandamédia, hogy lám, micsoda emberség.
  • Azóta a kisgyerek visszakerült a repülőtéren várakozó szüleihez, miután a katonák orvosi segítséget nyújtottak számára.
Álláspont 2021-08-02 | 12:52
Németország: a Pride-felvonulás szabad, a korona-szkeptikus demonstráció betiltva

Németország: a Pride-felvonulás szabad, a korona-szkeptikus demonstráció betiltva

  • A liberális-konzervatív portál szemleírója szerint a német társadalom tudatos megosztása, hogy a berlini Prideot a rendőrség biztosítja, egy héttel később a koronalezárások miatt elégedetlenek tüntetését pedig betiltja.
Álláspont 2021-07-20 | 10:48
A regisztráltak száma 5 millió 493 ezer fő, és 94%-uk már fel is vette az oltást

A regisztráltak száma 5 millió 493 ezer fő, és 94%-uk már fel is vette az oltást

  • A delta vírusmutáns azonban több európai országban erősen terjed, ezért aki még nem oltatta be magát, tegye meg.
  • A megelőzés érdekében az Operatív Törzs újabb intézkedéseket hozott, így Európában elsőként lehetővé teszik a harmadik oltást mindenkinek, augusztus 1-től.
  • Az átoltottság növelése érdekében a még be nem oltott időseket személyesen is fel fogják keresni, és iskolakezdés előtt minden oktatási intézményben elérhető lesz az oltás.
Bel 2021-05-15 | 09:15

Papírforma: az utóbbi napok vesszőfutása után is ragaszkodik ahhoz Karácsony, hogy miniszterelnök legyen

  • Több hónapos szenvelgést zárt le maga az érintett: Karácsony hivatalosan is bejelentette, hogy elindul a miniszterelnök-jelöltségért.
Álláspont 2021-05-18 | 10:51
Neue Zürher Zeitung-kommentár: Az iszlám antiszemitizmus problémáját lekicsinylik és relativizálják

Neue Zürher Zeitung-kommentár: Az iszlám antiszemitizmus problémáját lekicsinylik és relativizálják

  • Németországban a politikusoknak végre tudomásul kellene venniük, hogy az iszlamista ideológiához közel álló vallási közösségek nagy veszélyt jelentenek - írja a Neue Zürher Zeitung.